Royal Brinkman introduceert de Service Engine: een digitale tool voor het managen van alle service- en onderhoudstaken op een tuinbouwbedrijf. Volgens de tuinbouwleverancier reduceert de tool storingen van apparaten en installaties met minder stilstand en onnodige kosten tot gevolg.

De Service Engine werkt als mobiele applicatie, maar ook als website op de desktop computer. Na inventarisatie van alle apparaten en installaties die onderhoud en service verlangen ontstaat een overzicht. Hier worden vervolgens de juiste service- en onderhoudstaken en keuringen aan gekoppeld. Die worden op hun beurt toegewezen aan medewerkers, die hierover op hun mobiele telefoon een push-bericht ontvangen. Op deze manier worden taken niet vergeten en kunnen zij na afloop – digitaal – worden afgevinkt.

Bedrijfszekerheid en overzicht

Stef de Jong, productspecialist & accountmanager Digital Tools van Royal Brinkman: “Sommige apparaten verlangen eens per maand een smeerbeurt, andere apparaten hoeven maar 1 keer per jaar te worden gekeurd. Zo biedt de tool bedrijfszekerheid voor de gebruiker. Keuringen en onderhoud worden niet vergeten en alle betrokkenen op de kwekerij hebben een duidelijk overzicht van de objecten en bijbehorende taken.”

Bron/foto/video: Royal Brinkman.






Gerelateerd